[Review] Battlefield 3
:: Diverse :: Jocuri :: Review-uri
Pagina 1 din 1
[Review] Battlefield 3
[size=150]
Battlefield 3
[/size][Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Producător: EA DICE
Distribuitor: Electronic Arts
Platformă: PC , Xbox 360 , PlayStation 3
Gen: Shooter
Data lansării: 25 octombrie 2011
Descriere:
Pentru orice gamer care a avut de-a face cu FPS-urile ultimului deceniu, „Battlefield” duce cu gândul la hărţi vaste, cu mulţi jucători care au la dispoziţie o sumedenie de vehicule şi un arsenal atent modelat după perioada războiului abordat. Primul joc din serie, Battlefield 1942, a fost lansat în perioada de vogă a shooter-elor ce aveau ca subiect al Doilea Război Mondial (2002) şi miza pe un multiplayer complex şi spaţii largi, în contrast cu abordarea mult mai arcade şi cinematografică a seriei Medal of Honor.
Grafică
Vizual însă, deşi nu e nici pe departe la fel de dens sau de supradozat cu scene de acţiune precum Modern Warfare 3, există momente în care campania lui B3 vă va încânta privirile: paraşutări printre straturi realiste de nori, cutremure care întrerup lupte stradale sau strecurări prin ruine, pe sub patrule care te caută promiţând ajutoare de război. Efectele de lumină şi umezeală ajută mult imersiunea, însă level design-ul foarte liniar şi restrictiv seamănă un pic prea mult cu seria CoD pentru propriul bine. E adevărat, ai mai mult spaţiu de flancat şi zonele deschise sunt ceva mai dese decât cele din seria produsă de Infinity Ward, dar ruta e prestabilită şi din când în când ai senzaţia unui şoarece ghidat printr-un labirint claustrofobic.
Gameplay
Campania single-player are o poveste destul de similară cu cea a blockbuster-ului The Peacemaker, în care un dement fură focoase nucleare de la ruşi ca să pedepsească state occidentale pentru că sunt… occidentale. Motivul antagonistului este destul de ambiguu şi se face referire o singură dată la natura intenţiilor lui: un agent rus menţionează răzbunarea. Nu se specifică exact pentru ce anume. Trebuie doar să ştiţi că există.
Sunet
Muzica e folosită puţin şi doar pentru a puncta momente de maximă tensiune, dar există o instanţă când mi-a adus aminte parcă de un film de Michael Mann: în misiunea nocturnă, în care trebuie să acoperi strecurarea unor camarazi printr-un oraş patrulat de PLR, ies în evidenţă câteva momente în care o orchestră de sintetizatoare ilustrează magistral singurătatea şi concentrarea tensionată a unui asasin trecut de ora de culcare. Pe alocuri, existe scene în care aranjarea narativă te convinge că eşti în pielea unui puşcaş marin prin Johnny Cash-ul din surdină, dar per-total, muzica e acolo ca să susţină momente din Battlefield 3, nu să-i ofere o coloană sonoră continuă. Pentru asta avem ploaia de gloanţe, grenade şi rachete.
Multiplayer
Mult mai vast şi bogat în opţiuni este multiplayer-ul competitiv. În stil Bad Company, avem patru clase din care să alegem: Assault, Support, Engineer şi Recon, o distribuţie între cele două echipe tradiţionale (ruşi sau americani), iar punctele de experienţă obţinute cu fiecare dintre ele individual deblochează arme, accesorii şi echipament nou. În alte departamente, cum ar fi distrugerea mediului, Battlefield 3 pare că s-a domolit de la BC2, fiindcă deşi vor exista urme ale sutelor de obuze lansate în fiecare meci, meciurile nu se mai sfârşesc cu hărţi care să arate precum partea întunecată a Lunii.
Screenshots:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
•Realism: 9
•Gameplay: 9
•Sunet: 9
•Grafică: 10
•Multiplayer: 10
•Overall: 9.5
Producător: EA DICE
Distribuitor: Electronic Arts
Platformă: PC , Xbox 360 , PlayStation 3
Gen: Shooter
Data lansării: 25 octombrie 2011
Descriere:
Pentru orice gamer care a avut de-a face cu FPS-urile ultimului deceniu, „Battlefield” duce cu gândul la hărţi vaste, cu mulţi jucători care au la dispoziţie o sumedenie de vehicule şi un arsenal atent modelat după perioada războiului abordat. Primul joc din serie, Battlefield 1942, a fost lansat în perioada de vogă a shooter-elor ce aveau ca subiect al Doilea Război Mondial (2002) şi miza pe un multiplayer complex şi spaţii largi, în contrast cu abordarea mult mai arcade şi cinematografică a seriei Medal of Honor.
Grafică
Vizual însă, deşi nu e nici pe departe la fel de dens sau de supradozat cu scene de acţiune precum Modern Warfare 3, există momente în care campania lui B3 vă va încânta privirile: paraşutări printre straturi realiste de nori, cutremure care întrerup lupte stradale sau strecurări prin ruine, pe sub patrule care te caută promiţând ajutoare de război. Efectele de lumină şi umezeală ajută mult imersiunea, însă level design-ul foarte liniar şi restrictiv seamănă un pic prea mult cu seria CoD pentru propriul bine. E adevărat, ai mai mult spaţiu de flancat şi zonele deschise sunt ceva mai dese decât cele din seria produsă de Infinity Ward, dar ruta e prestabilită şi din când în când ai senzaţia unui şoarece ghidat printr-un labirint claustrofobic.
Gameplay
Campania single-player are o poveste destul de similară cu cea a blockbuster-ului The Peacemaker, în care un dement fură focoase nucleare de la ruşi ca să pedepsească state occidentale pentru că sunt… occidentale. Motivul antagonistului este destul de ambiguu şi se face referire o singură dată la natura intenţiilor lui: un agent rus menţionează răzbunarea. Nu se specifică exact pentru ce anume. Trebuie doar să ştiţi că există.
Sunet
Muzica e folosită puţin şi doar pentru a puncta momente de maximă tensiune, dar există o instanţă când mi-a adus aminte parcă de un film de Michael Mann: în misiunea nocturnă, în care trebuie să acoperi strecurarea unor camarazi printr-un oraş patrulat de PLR, ies în evidenţă câteva momente în care o orchestră de sintetizatoare ilustrează magistral singurătatea şi concentrarea tensionată a unui asasin trecut de ora de culcare. Pe alocuri, existe scene în care aranjarea narativă te convinge că eşti în pielea unui puşcaş marin prin Johnny Cash-ul din surdină, dar per-total, muzica e acolo ca să susţină momente din Battlefield 3, nu să-i ofere o coloană sonoră continuă. Pentru asta avem ploaia de gloanţe, grenade şi rachete.
Multiplayer
Mult mai vast şi bogat în opţiuni este multiplayer-ul competitiv. În stil Bad Company, avem patru clase din care să alegem: Assault, Support, Engineer şi Recon, o distribuţie între cele două echipe tradiţionale (ruşi sau americani), iar punctele de experienţă obţinute cu fiecare dintre ele individual deblochează arme, accesorii şi echipament nou. În alte departamente, cum ar fi distrugerea mediului, Battlefield 3 pare că s-a domolit de la BC2, fiindcă deşi vor exista urme ale sutelor de obuze lansate în fiecare meci, meciurile nu se mai sfârşesc cu hărţi care să arate precum partea întunecată a Lunii.
Screenshots:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
•Realism: 9
•Gameplay: 9
•Sunet: 9
•Grafică: 10
•Multiplayer: 10
•Overall: 9.5
R3ALL- Membru, skill +9
- Mesaje : 479
Data de inscriere : 28/08/2012
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Subiecte similare
» [Review] Max Payne 3
» [Review] Need For Speed: The Run
» [Review] Syndicate
» [Review] The Darkness II
» [Review] Fifa 12
» [Review] Need For Speed: The Run
» [Review] Syndicate
» [Review] The Darkness II
» [Review] Fifa 12
:: Diverse :: Jocuri :: Review-uri
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum