[Review] Call of Duty 4 : Modern Warfare Empty [Review] Call of Duty 4 : Modern Warfare

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Producător: Infinity Ward
Distribuitor: Activision
Platformă: PC/XBOX/PC/MAC OSX ( Pentru MAC doar in anul 2008 ) si Wii
Gen: FPS (First person Shooter)
Data lansării: 25 aprilie 2007 (25.04.2007)

Descriere:   Pe parcursul campaniei single-player din Modern Warfare veţi controla două personaje principale (şi chiar şi altele, pe o perioadă mai scurtă de timp), care fac parte din trupele speciale britanice SAS, respectiv US Marine Corps. Şi cu toate că ambii soldaţi sunt membrii unei echipe de elită, coechipierii vor fi în continuare controlaţi de AI, astfel că nu vom avea parte de interacţiune directă cu camarazii de arme, aşa cum era cazul de exemplu în Clive Barker’s Jericho.
      Scenariul este foarte bine pus la punct, cele două forţe speciale având de îndeplinit în paralel misiuni care fac parte din aceeaşi poveste, destinele soldaţilor intersectându-se de mai multe ori într-un mod care nu pare deloc forţat. Misiunile sunt foarte variate, încă de la primul antrenament fiind cât se poate de clar că Modern Warfare nu este pur şi simplu un titlu în care ţi se dă un câmp de luptă cu inamici plasaţi după colţuri, pe care trebuie să-i împuscaţi şi să mergeţi mai departe. Astfel, vom avea parte de lupte pe apă, în aer, în baze subterane, în sate sau în oraşe aflate sub asediu.
      Înainte însă de a cădea din nou într-o completă admiraţie contemplativă, trebuie să menţionez cea mai mare problemă a jocului: este extrem de scurt! Campania single-player poate fi terminată într-o singură zi… dar ce zi! Intensitatea luptelor este fantastică, ea contribuind foarte mult la dezvoltarea unei ataşări emoţionale faţă de mai multe personaje, lucru pe care alte jocuri nu o pot transmite nici în 20 de ore de gameplay.

Grafică : Grafica este una foarte realistica , te pune in pielea personajelor mai bine decat poti sa te astepti , parca te-ai simti in joc.Grafica este un mic "plus" pentru a vrea sa joci acest joc.

Gameplay : Pentru inceput esti un nou recrut in armata Capitanului Price , pe nume Soap McTavish. Pe parcursul jocului vei intra si in pielea altui personaj , vei ajunge in locuri periculoase pline de inamici ce misuna pe strazi in cautarea obiectivului lor de a distruge Statel unite ale Americii. In ultimele misiuni o sa vedeti obiectivul lor si cum vor ei sa anihileze aceasta tara bine pazita , dar neavertizata de acest atac "surpriza".Ai sa ajungi , la un moment dat cand trebuie sa asasinezi , presedintele Arabiei , va trebuii sa ucizi pe fratel acestuia , un renumit traficant de arme , iar la final cel mai de temut terorist din cati au existat : Yrman Zakhaev , de care vei da in aproape toate misiunile din ACT III.

Sunet : Sunetul are mici "deraiari de la realitate , unele arme sunand de-a dreptul groaznic , nu suna deloc ca o arma adevarata.Dar efectele sonore , sunt intradevar de nota 10.

Multiplayer : Aici este un mare defect.Daca nu ai jocul cumparat , nu ai sanse prea mari sa te joci acest joc MultiPlayer . De ce? Deoarece cei de la Infinity Ward au pus in carcasele de livrare a jocurilor un CD Key pentru multiplayer , care trebuie introdus pe site-ul de origine al jocului.Doar dupa aceea va fi deblocat modul MultiPlayer.Dar nu va speriati.Exista si un mod pentru a te juca Call of Duty 4 : Modern Warfare , fara a-l palti.Cum!? Cu ajutor Gameranger .

Screenshots:

•Realism: 9.4
•Gameplay: 8.7