Bine ati venit pe forumul PeTeME , cel mai bun forum de distractie & timp liber , va invitam pe voi si prietenii vostri aici ! Pentru a va distra si mai mult va rugam sa va inregistrati!

Multumimt!


Cu stima ,

Echipa PeTeME.

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Bine ati venit pe forumul PeTeME , cel mai bun forum de distractie & timp liber , va invitam pe voi si prietenii vostri aici ! Pentru a va distra si mai mult va rugam sa va inregistrati!

Multumimt!


Cu stima ,

Echipa PeTeME.
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Tutorial Vector Masina

2 participanți

 :: Design :: PhotoShop :: Tutoriale

In jos

Tutorial Vector Masina Empty Tutorial Vector Masina

Mesaj Scris de BABILONIA Sam Sept 01, 2012 9:51 am

inainte de toate banuiesc ca toti va intrebati : "De ce vector si nu vexel". Ei bine vom folosi Pen Art si Nu pixel art pentru un simplu motiv: Calitate. Luati o poza, vectorizatio, si apoi maritile in paralel cu 1000% , Veti remarca ca poza vectorizata arata de 10 ori mai bine.

Pentru a completa acest tutorial aveti nevoie de un stock cu o masina...Google va sta la dispozitie

As mai vrea sa stiti ca am aleso la intamplare. Enjoy ^_^

1. De obicei in vectorizarea masinilor primul shape va acoperi toata masina deci ii vom da numele de "Body" si va fi primul shape din groupul "Body"

Click pe Eyedropper Tool (I), bineinteles ca vom folosi culoarea predominanta asa ca vom alege "sample size :51 by 51 Average" si luam un sample dupa care utilizam Pen Tool pentru ai desena conturul.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Nota: Pen tool este probabil cea mai dificila unilta al acestui program asa ca va recomand sa va jucati putin cu el inainte sa vedeti cum functioneaza: El are ca baza "Anchor points" (Puncte ancora) Folositi elasticitatea lor, nu doar puneti Dot by Dot.

Un fel de legenda:
Sageata 1: Cand ajungeti in spatele masinii probabil va fi acoperita de shape si nu veti mai vedea unde sa puneti anchor points, asa ca va sugerez sa micsorati opacitatea la 30%
Sageata 2: Lucrati ordonat si invatati sa lucrati cu grupuri ,o lucrare vectorizata contine multe layere si shape-uri (ex: cea mai mare lucrare a mea contine 230 shapes si 37 layere)
Folositi butonul Create new group
Sageata 3: Denumiti fiecare shape si fiecare layer, pentru ca va va fi mult mai usor pentru efectele de dupa vectorizare

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Asa arata masina mea pana in acest punct

2. Observati in poza originala ca prin parbriz se observa scaunele si volanul, noi vom exclude acest lucru din shape-ul body, de obicei facem asa doar la masinile cu capota ^_^.
Selectam Pen Tool iar la atributii deasupra vom cauta Substract From shape area si vom exclude tot parbrizul
Micsorati opacitatea; pentru a vedea mai bine

La sageata 1 veti vedea optiunea "Substract from shape Area"

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

3. Vom continua cu celelalte parti ale masinii pe care inca nu leam luat in considerare si anume rotile.
Creem un nou grup; il numim " roti" evident ^^; pozitionam grupul sub grupul body, iar in el creem shapurile (in cazul nostru) "Roata-body-stanga" ; "Roata-body-dreapta" (le puteti denumi cum doriti sa va fie mai usor, in cazul in care sunt vizibile mai multe roti, le denumiti in ordine 1,2...
Cea dea 3-a roata vizibila la noi nu este o piesa foarte mare si inportanta asa ca vom creea un grup (in cel existent) numit "misc"

Vom folosii din nou Eyedropper tool (I) cu setarile: "sample size : 3 by 3 average" pentru a lua o mostra de pe cauciuc
Dupa ce le desenam body-urile celor 2 roti
Vom folosii 3 palete de culori pentru capac: Culoarea dominanta; Albul (lumina) ; si un gri inchis pentru placute.

Sageata 1: Am folosit aceeasi metoda ca la parpriz: Substract area from shape ^^ si am acoperit locurile cu shape-uri negre
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Vom adauga lights (1,2,3,4.....) Peste shapeul placutei albe *in cazul in care sunt prea multe (ca in cazul meu) le puteti introduce intrun grup numit light ^^
Acelasi mod in folosim pentru a desena si celelalte elemente de pe roata
Nota: cand lucrati in detaliu (la dimensiuni Pixelatice) folositi mereu culori diferite
Nota: utilizati cate grupuri credeti ca aveti nevoie, eu oriunde am mai mult de 5 shape-uri utilizez grupul pentru a le restrange

Daca imi dati voie sa ma laud cred ca arata foarte frumos
Ce mia iesit mie pana acum:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Inchidem grupul "Roti" si ne intoarcem in grupul "body" unde vom adauga urmatoarele grupuri : Markings, shades;elemente necesare
Toate pozitionate inaintea shape-ului "body"

Ne vom indrepta atentia asupra grupului "elemente necesare"
Si cand spun elemente necesare ma refer la faruri si oglinzi

Farurilor le vom creea din nou cate un grup
Si ne vom folosii de 4 palete de culori: Culoare dominanta; gri inchis, gri si alb
Cred ca setarea pentru Eyedropper tool (I) 3 by 3 este suficienta
La fel vom proceda si cu farul din stanga
Ce mia iesit pana acum:
Sageata 1: Nu uitati sa lucrati ordonat ^^
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Pentru oglinzi: se foloseste aceeasi metoda, accentuati marginile cu o culoare mai inchisa decat cea a body-ului
Pana aici am deja 100 Shape-uri

Ne vom intoarce atentia asupra Markings si mai exact asupra emblemei si a chestiei din jurul ei (numi dau seama cum se numeste ^^)

Vom folosii eyedropper dar de data asta vom folosii point sample pentru ca va trebui sa fim foarte precisi
Incepe sa arate destul de frumos ^^
Opera mea so far:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Ne vom indrepta spre shades (umbrele si partile intunecate putem include si razele de lumina)
Folosind aceeasi metoda terminam shadeurile si razele de lumina

Se pare ca vom mai avea nevoie de inca un grup si anume: "Back" si anume lucrurile din masina
Dar inainte de toate vom desena parbrizul( vom folosii o culoare inchisa si ii vom micsora opacitatea dupa cum doriti)

La sfarsit cand veti indeparta imaginea initiala veti vedea micute greseli de neatentie ( sau ati uitat o parte sau nu ati lipit bine) acestea le puteti umple de obicei cu negru sau cu o culoare care nu strica nimic.

La sfarsit am obtinut
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Tutorial (c) Lifeless
Stock = Google

Durata de scriere a tutorialulu: 5 ore si 23 de minute; Merita macar citit daca nu si aplicat
Singura rugaminte e sa nu va bateti joc de munca mea
BABILONIA
BABILONIA
Membru, skill +10
Membru, skill +10

Mesaje : 644
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Tutorial Vector Masina Empty Re: Tutorial Vector Masina

Mesaj Scris de PuNcT. Sam Sept 15, 2012 3:02 am

bravo! frumos..!
PuNcT.
PuNcT.
Membru, skill 0
Membru, skill 0

Mesaje : 24
Data de inscriere : 15/09/2012

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 :: Design :: PhotoShop :: Tutoriale

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum