Dacia Duster limuzina, un proiect unicat
Dacia Duster limuzina, un proiect unicat
Din ciclul "de ce sa nu facem daca putem" face parte si o Dacia Duster Limuzina. Este vorba de un proiect al celor de la Renault Technologie Roumanie care au creat o masina speciala care sa simuleze un birou de lucru. Asa a luat nastere conceptul Duster Birou Mobil.
Duster Limuzina este aici! Insa doar sub forma unui proiect unicat realizat de cativa ingineri de la Renault Technologie Roumanie. Se pare ca in caietul de sarcini al acestui proiect la care au luat parte 23 de masteranzi se mentiona crearea unei masini care sa mearga pe strada dar si care sa poate oferi aceleasi conditii ca intr-un birou, in speta birourile Renault.
Cei 23 de masteranzi de la masterul IPA - Ingineria Proiectelor Auto, au lucrat timp de 4 luni la acest Duster. Si rezultatul este cel putin interesant. Masina originala a fost alungita cu 1,5 metri, adaugandu-se un panou intre cele doua portiere. Materialele folosite au fost tabla, inoxul si plexiglass. Si chiar daca la exterior masina este un Duster clasic ceva mai lung, la interior vedem cu adevarat senzatia unui birou de lux.
Duster Birou Mobil se bucura retea WiFi, router 3G, tablete si ecrane LCD. In plus, mai este si o camera video de tip round-table ce permite celor din interior sa asiste la conferinte video. Comunicarea intre cei din habitaclu si partea din fata cu soferul se face prin Bluetooth, iar soferul duce in siguranta pasagerii si in cel mai scurt timp cu ajutorul unui sistem de navigatie. Masina are 5 locuri, dintre care 4 sunt privilegiate, insa, spre deosebire de orice alta limuzina, au fost folosite scaune clasice de... Duster. Fara piele in Dacie!
Masina are acum 1600 de kilograme, adica destul de putin pentru o masina de tip stretch. Insa asta a fost posibil datorita mai multor artificii: scaunul pasagerului a disparut, spatii de depozitare nu mai exista, masina nevand portbagaj, iar motorul ales nu este cel diesel ci unul pe benzina de 1.6 litri mult mai usor. In plus, masina este doar 4x2.
Momentan stim doar aceste detalii. Insa proiectul este unui interesant ce merita admiratia tuturor. Si chiar daca masina deja exista, nu sunt multi cei care au vazut-o pe viu. Asadar asteptam sa fie dezvaluita oficial publicului. Cert este ca Dacia nu are de gand sa fabrice aceasta masina de serie, mentionand ca acest proiect este unul singular
Duster Limuzina este aici! Insa doar sub forma unui proiect unicat realizat de cativa ingineri de la Renault Technologie Roumanie. Se pare ca in caietul de sarcini al acestui proiect la care au luat parte 23 de masteranzi se mentiona crearea unei masini care sa mearga pe strada dar si care sa poate oferi aceleasi conditii ca intr-un birou, in speta birourile Renault.
Cei 23 de masteranzi de la masterul IPA - Ingineria Proiectelor Auto, au lucrat timp de 4 luni la acest Duster. Si rezultatul este cel putin interesant. Masina originala a fost alungita cu 1,5 metri, adaugandu-se un panou intre cele doua portiere. Materialele folosite au fost tabla, inoxul si plexiglass. Si chiar daca la exterior masina este un Duster clasic ceva mai lung, la interior vedem cu adevarat senzatia unui birou de lux.
Duster Birou Mobil se bucura retea WiFi, router 3G, tablete si ecrane LCD. In plus, mai este si o camera video de tip round-table ce permite celor din interior sa asiste la conferinte video. Comunicarea intre cei din habitaclu si partea din fata cu soferul se face prin Bluetooth, iar soferul duce in siguranta pasagerii si in cel mai scurt timp cu ajutorul unui sistem de navigatie. Masina are 5 locuri, dintre care 4 sunt privilegiate, insa, spre deosebire de orice alta limuzina, au fost folosite scaune clasice de... Duster. Fara piele in Dacie!
Masina are acum 1600 de kilograme, adica destul de putin pentru o masina de tip stretch. Insa asta a fost posibil datorita mai multor artificii: scaunul pasagerului a disparut, spatii de depozitare nu mai exista, masina nevand portbagaj, iar motorul ales nu este cel diesel ci unul pe benzina de 1.6 litri mult mai usor. In plus, masina este doar 4x2.
Momentan stim doar aceste detalii. Insa proiectul este unui interesant ce merita admiratia tuturor. Si chiar daca masina deja exista, nu sunt multi cei care au vazut-o pe viu. Asadar asteptam sa fie dezvaluita oficial publicului. Cert este ca Dacia nu are de gand sa fabrice aceasta masina de serie, mentionand ca acest proiect este unul singular
BABILONIA- Membru, skill +10
- Mesaje : 644
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum