[Review] Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 Empty [Review] Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2

Producător: CyberConnect2
Distribuitor: Namco Bandai Games
Platformă: PlayStation 3, Xbox 360
Gen: Fighting
Data lansării: October 15, 2010

Descriere:
În momentul de faţă sunt extrem de puţine anime-uri cunoscute în lumea întreagă. Sailor Moon, Dragon Ball, Trasformers şi mai recentul Death Note. Printre acestea se numără şi Naruto. Un serial animat japonez ce are la bază o serie de benzi desenate, sau manga pentru cunoscători, cu un imens succes printre cei mici, dar şi printre adulţi. Acesta stârnind imaginaţia şi dovedind că un ninja poate să poarte şi portocaliu fără prea multe probleme. Evident, mă refer la personajul principal. Un tânăr blond, ce a reuşit să se impună în inimile oamenilor ca un ninja (dacă îi pot spune aşa) temperamental, ambiţios şi uneori… izolat. Nu o să explic prea mult din povestea de fundal, în schimb o să spun că pentru cei care nu sunt familiari cu acest anime sau nu agreează genul anime, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 nu o să fie chiar cel mai bun fighter pe care l-au incercat. Totuşi, dacă stai şi cauţi un pic mai mult, jocul oferă un sistem de luptă complex prin simplitate. OK… ştiu… în momentul ăsta sunteţi puţin confuzi. Aveţi puţină răbdare şi o să înţelegeţi, cât de curând, fiecare aspect şi de ce am folosit acest joc de cuvinte .

Grafică
Vizual vorbind, Namco Bandai au făcut o treabă superbă, jocul are acel sentiment de anime, iar modul în care îţi controlezi personajul este extrem de fluent, dând de multe ori senzaţia unui serial animat nu a unui joc. Până şi meniul este realizat intr-un mod creativ, tocmai pentru a atrage un posibil fan.

Gameplay
Un mix reuşit, aş spune, de Action Adventure, cu elemente de RPG şi Fighter populează jocul în modul de single player. Odata ce a intrat în Ultimate Adventure, jocul este clar că începe să strălucească.

Sunet
Namco a cam dat totuşi cu băţul în baltă la un alt capitol: vocile în engleză. Sună îngrozitor. Dacă doreşti să îţi torturezi urechile recomand vocea lui Naruto în timpul unei lupte. Aceasta nu numai că suna ca un puşti care încă nu ştie dacă este la pubertate sau abia născut, dar are darul să scoată din cameră tot ceea ce înseamnă animal. Oricum există o rază de soare. Jocul vine în două limbi, adică Engleză şi Japoneză. Recomand vocile japoneze cu subtitrare în engleză. Sună “original”, iar modul în care aceştia redau replicile pare mai autentic.

Multiplayer
Poate să fie deranjant pentru cei care doresc să joace doar on-line, sau să se cotonogească cu amicii pe canapea, totuşi, dacă parcurgi toată campania, o groază de beneficii vor fi disponibile jucătorului dar şi nervi mâncaţi în anumite porţiuni. Spun asta pentru că, de multe ori, aceasta aduce aminte de un RPG care îţi cere să colectezi diverse elemente sau să omori X mobi. Jocul având un element destul de puternic dezvoltat in această arie. Totuşi, alergăturile şi explorarea nu rămân nerecompensate, având în vedere că primeşti diverse bonusuri sau jutsu-uri pe care personajele le pot folosi în luptă.

Screenshots:

•Realism: 9
•Gameplay: 10